Spearphoto

17 årig tjej som går Estet-Media på Täby enskilda gymnasium.

KARLBERG P2 2015

Publicerad 2015-07-15 01:26:00 i Spearphoto,

I fredags kom jag hem efter två underbara men jobbiga veckor på Karlberg och i söndags konfirmerades alla 62 konfirmander. Jag kan ärligt säga att dem varit jobbiga då de sprungit uppe halva natten men samtidigt har dem varit några av dem gosigaste människorna jag träffat och jag kommer verkligen att sakna dessa två veckor. Jag har inte fotat så speciellt mycket eftersom jag varken haft tid eller en ordentlig kamera. Vi hade andra fotoansvariga som stod för fotandet. Däremot har jag fotat lite smågrejer jag kände var värda att fota, mysiga stunder jag verkligen ville fånga på bild. hur bra dem verkligen blev med min mobilkamera kan man ju som sagt alltid diskutera.










Kamera: iPhone

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ida, jag är 17 år och går andra året på Täby Enskilda Gymnasium med inriktning Estet-Media. Jag älskar att fota men har tyvärr ingen egen kamera så det jag lägger upp är för det mesta det vi gör under lektionerna i skolan. Hoppas ni gillar min fotoblogg och tittar in igen. Kontakt: [email protected] CC: BY-ND

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela